tisdag 19 april 2016

Tillbaka till fjortis-Janica


Omg, vet ni vad? 
Nej hur sku ni eftersom att jag inte berättat ännu

Nu i våren har Stadshotellet renoverat övervåningen, alltså Moody, så det är nu mera en lounge. Adjö till gamlingarnas 70-tals nattklubb and hello modern lounge som passar till alla åldrar. Det är ju helt superduper bra att det har börjat tänka i 2000-tals banor. För bara de vill satsa lite så sku stället vara helt toppen.
Nåja hur som helst. I samband med loungen så har de börjat ha olika artister och musiker att uppträda på helgerna och vad jag nu förstod på deras Facebook sida så försöker de ha nån som uppträder både fredag och lördag varje vecka. SÅ bra, enligt mig. För Melodys dansgolv kan suga väldigt mycket så då är det ju bra att det finns annat "program" att välja. 

Jajajjaja, nu till saken. Johnny ska på whiskey kväll till Nykabi på lördagen och då erbjöd sig Johnnys mamma att ta Melvin dit över natten ifall jag oxå vill gå ut eller bara hänga med kompisar. Tackade snällt nej till erbjudandet men fick hastigt och lustigt ändra mig efter att jag såg ett reklam på fb. För på lördagen kommer nämligen mina tonårsidoler att uppträda vid Moody Loungen!! OMAGAAAAD!! Har aldrig haft möjligheten att se Kuningas Pähkinä&Stä Tamu live så jag blev helt cococrazy då jag så reklamen! Så jag tar telefonen, skickar ett meddelande till Janna där jag ordagrant beskriver allt vad som händer henne om hon inte följer med mig och ber Johnny ringa sin mamma och säga att hon nog i alla fall får ta Melvin.



Hahaha JEPP!
 Jag har förr lyssnat på en massa finsk rap.
Och en period gick jag klädd efter det oxå.
Skrattar högt då jag tänker tillbaka men vi ska ju ha olika faser i livet.

Nå varför är det så OMG VIKTIGT att jag slipper på den här keikkan? För att! För att det är dessa typer jag har diggat under hela min tonårstid. Dessa typer lyssnade vi till då vi dro vår första fylla och rökte våra första cigaretter och fick sitta på med killar som hade körkort och det var just den tiden som jag fick lära mig om kärlek, respekt och vänskap. Tänk vilken nostalgi kväll det kommer att bli!




Haha herregud, tur man ändras med tiden!
Eller janå, hur mycket har man egentligen ändrats?
HAHA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar