måndag 25 januari 2016

Guess who's back?


ALOHAAA!!

Äääääääääntligen har vi internet! Så äntligen kan jag blogga. Vet ni att det är så jäkla typiskt att jag har förstås haft MASSA att blogga om BARA för att vi inte haft nätverk. Men fast jag sku ha haft massa att blogga om så sku jag hur som helst inte haft tid att blogga. Vi har nämligen haft sjukstuga här, IGEN! Melvin drabbades av en 24 timmars spysjuka vilken sen en par dagar senare knackade på även hos mig. 
 
Så hela förra veckan gick åt att torka spyor, tvätta lakan och handdukar, sova väldigt lite, må illa, vara orkeslös och allt det där. Men nu är vi friska och back on track!




Veckan har börjat bra och jag är positivt inställd på att den kommer att fortsätta lika bra. Har inga stora planer eller måsten denna vecka så blir spännande att se vad som komma skall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar