måndag 21 december 2015

Fullt ös, medvetslös


Yeeelloo folket!

Det är fullt ös här i vårat hem. I helgen har vi ju ordnat med en liten fest för min syster så hela lördagen gick åt till det. Igår igen så var Johnny och Melvin till nykabi och firade Johnnys bror. Jag lämnade hem för att fixa och städa undan efter lördagen. Sen på kvällen for Johnny och jobbade. Jag fick äran att vara med vår gnälliga och övertrötta son. Så ni förstår säkert att jag hadd jätte roligt då jag nattade igår, Not so much. 

Idag då.. Faktiskt lite trött för Melvin vila vakna en gång i timmen inatt. Eller typ varje gång tuttu föll ur munnen fick jag släpa mig till hans säng för att ge den till honom.
Hej så där på tal om han säng.. Vi har nu flyttat honom i eget "rum". Då man kommer upp till vinden så är det en stor öppen hörna och dit har vi nu placerat Melvin. Det funkar nog helt bra och vågar nästan säga att han sovit bättre där än in i vårt sovrum. Han störs inte av oss så det är ju bra.


Ikväll ska vi handla det sista inför julafton och så ska jag måla klart bordet. Jaaa guud va det tar länge att måla. Men det var ju svart från början och ska bli vitt så att det nog int så bara bara. Ikväll blir det dock klart! Men men nu ska jag ligga medvetslös på soffan tills Melvin vaknar! So loooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar