tisdag 10 november 2015

En kula saknas


Ibland saknar jag min graviditet. Eller inte graviditeten utan magen och den där känslan att det bor en liten filur där inne. En liten liten en som jag inte visste hur sku se ut då han är på utsidan. Och det var alltid så mysigt då jag kunde känna hur han sparkade och flyttade på sig. Det är egentligen helt otroligt att han har legat där innuti min mage. Min lilla älskade unge <3


 Jag är verkligen lyckligt lottad som har haft möjligheten att bli och vara gravid och sen föda ett friskt barn till världen. Det är just såna saker man tar så förgivet att ska funka. Men alla kan ju faktiskt inte få barn utan hjälp. Jag hoppas verkligen att om vi skaffar flera barn att vi inte ska få några problem med att bli gravid. Men det är nog inget jag ska oroa mig för just nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar