måndag 2 november 2015

Dagens tankar


Melvin har en tand som håller på att  spricka fram så han är väldigt gnällig och orolig i kroppen. Ganska långa och tröttsamma dagar blir det. Men tur det är övergående.


Jag är så in i norden trött på den där jäkla ljusbehandlingen. Det är så otroligt surt att köra 3 gånger i veckan 40 km dit för att ligga i en låda i 11 minuter och smörja in kroppen och sen köra 40 km tillbaka hem. Dessutom ska jag ha en skötare åt Melvin varje gång. Vilket inte alltid är så lätt att fixa.


Är så otroligt lyckligt lottad som har så fina vänner. De ställer alltid upp för mig då det behövs. Som idag t.ex. så skötte Fibis och Carro Melvin så jag slapp på behandlingen. TACK igen tjejer!


Blir så otroligt glad över alla fina kommentarer vi fått angående vår serie Mamacitas! Det har ramlat in mail, sms, samtal, kommentarer och folk har till och med kommit fram till mig och berömt oss för det vi gjort. Vi är så otroligt glada över detta! Jag hoppas ni kommer att gilla vårt nästa avsnitt lika mycket. För JA, det kommer ett till avsnitt. Vi vet inte ännu när, men det kommer.


Jag borde verkligen börja leta efter en galaklänning. Det är ju endast tre veckor kvar tills den går av stapeln. Har ingen aning om hurudan klänning jag vill ha eller var jag ska leta meeeeen det fixar nog sig.


Ikväll blir det nog bara en lugn kväll hemma utan måsten. Känner att jag behöver det idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar