måndag 19 oktober 2015

6 saker jag är tacksam för!


- det jag är mest tacksam för är att jag kuna bli gravid och föda en frisk pojke till världen! Inget liv utan Melvin!

- Jag är tacksam för det att jag dag ut och dag in har Johnny vid min sida. Att han älskar mig no matter what. Och jag kan säga att det senaste månaderna förstår jag inte hur han orkat med mig så stressad och irriterad jag varit pga min hud. Vilket i sin tur leder till att jag bara fräser åt honom. Trots det pussar han mig gonatt och berättar att han älskar mig varje kväll då vi går och lägger oss. Men det är väll så det ska va när man e kär!

-  Mina mamas!! Huhu alltså. Senast igår blev jag så varm i hjärtat då jag chattade med dem. Tänk att just jag får ha dessa underbara tjejer i mitt liv! Sååå tacksam!

- En sak som många tar för givet är familjen! Man borde verkligen uppskatta alla sina familjemedlemmar. För alla har faktiskt inte föräldrar eller syskon. Jag är tacksam över att jag har en mamma, en pappa och två systrar!

- Jag är tacksam för mina bästa vänner. Att vi håller tillsammans genom vått och torrt! Ni förstår mig, då ingen annan gör det! To the moon and back! <3

- Nått som jag lärt mig under de senaste åren är att jag ska älska mig själv för den jag är. Jag är så otroligt stolt över mig själv att jag tagit mig upp ur värsta skiten och byggt upp mig själv till den jag är idag. Jag älskar mig själv och min kropp. Jag vågar vara den jag är! Jag står för det jag gör och säger utan att skämmas! Och det mina vänner, det är jag otroligt tacksam för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar