söndag 19 juli 2015

Hemma igen

Nu är vi hemma igen! Hur skönt vi än har haft det så är det ännu skönare att vara hemma. Jag lever nog i det att borta bra men hemma bäst!

Gårdagen var ju som sagt festdag! Vi blev serverade porterstek som Johnnys mamma kokat ihop. Och riktigt gott var det! Förstås började det ösa ner mitt i maten men som tur var halva bordet under tak så vi klämde ihop oss och fortsatte äta.

Resten av kvällen umgicks vi alla tillsammans, badade bastu, drack en öl och grillade korv! Got to love villaliv alltså! Så himla mysigt är det där!




Ikväll blir det soffhäng till max! Får oxå sällskap av min syster som är på loma från militären.

En sak som jag har märkt som ändrat såhär efter att jag fått barn är det att jag uppskattar mera nu att umgås med familj och släktingar än vad jag gjort tidigare. Jamenar, tänk vad lyckligt lottad man är för att man får ha en familj!! För alla har ju inte det. Så man ska verkligen ta vara på all tid man får spendera med nära och kära!


Min alldeles egna familj ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar