lördag 23 maj 2015

Photoshoot och ESC

Idag var Cindy hit och fotade vår lilla Melvin. Vi blev jätte nöjd med bilderna.
Klicka in er på Cindys blogg hääär för att se lite av bilderna.

Och såklart var Carro med och assisterade under fotograferingen.
Hon tog några "behind the scene" bilder med min telefon. 






Ikväll kommer mina tjejer hit och vi ska kolla Eurovision Song Contest. Jag hoppas på att Norge eller Ryssland ska vinna. Helst Norge för det är "mitt andra hem" hehehe. Men tror nästan att det är Ryssland som kammar hem vinsten i år. Återstår att se..

Hoppas ni alla får en fin lördag kväll!

12 kommentarer:

  1. ESC, sämsta låten vann :( Blir så ledsen av att Sverige fuskar på detta sätt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om han sku ha hadd sämsta låten sku han knappast vunni :)

      Radera
  2. Håller med, utan dedär dumma jury rösterna skulle italien vunnit :S Konstigt då folkets röster är endast 50 %

    SvaraRadera
  3. Brukar normalt inte följa med ESC men iår gjorde jag.. Jätte dåligt att sverige vinner med en skit låt.. Hellre sko ja ha sett ryssland eller norge som vinnare :S

    SvaraRadera
  4. Jävla mumsmåns som kommer och pilar allt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. LOL va ede han ha pila??

      Radera
    2. http://www.svd.se/kultur/plagiat-eller-inte-for-mans-zelmerlow_4412875.svd?sidan=1

      Radera
  5. Älskar sexy-mums-måns <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har du inte en egen kar att se på?

      Radera
    2. Precis! Ja brukar oftast gå runt o blunda för att int råk si på nan annan kar än Sami. Din kommentar kan ju typ jämföras me att va otrogen Carro. Ha du alls tänkt på Roberts känslor!?

      Radera
  6. Jo? :D men int blir jag ju blind för det ;)

    SvaraRadera