lördag 4 april 2015

Kaffegäster och presenter


Vilken underbar dag alltså!!

Först fick vi överrasknings besök av Johnnys mamma.
Hon hade med sig lite påskgodis och en  fin blomma.




Sen kom Kajsa, Heidi och Johanna, som jag känt sedan lågstadiet, in på en snabb
kaffe och för att önska mig lycka till. Super trevligt. Älskar att vi umgås
ennu i denna dag. Dessutom hade Kajsa med sig en present till vår bebis.



MAAAAAWW *smileymedhjärtaögon*


Sen kom mina två, nästan halvt inneboende, bästisar Hanna och Janna hit.
Janna sku låna symaskinen och vi passade oxå på att dricka en kopp kaffe.
Mina älskade gullungar. 



Nu ska jag en sväng på 30-års fest till en kär f.d. kollega.
Måst säg att jag är så tacksam för alla fina vänner jag har runt mig.
Fast jag inte pratar med eller träffar dem som ofta (dessutom ennu mindre
under graviditeten) så vet jag att de finns där. No matter what.
Mina änglar. *gråter en skvätt av tacksamhet*

Hoppas ni får en fin lördagskväll!!

2 kommentarer:

  1. Låter som en superbra dag! Vänner är verkligen en stor, underbar del av livet :)

    SvaraRadera