onsdag 1 april 2015

9 dagar kvar

1:a april, dagen som det inte får ske nått speciellt på. Haha if you know what I mean.

Men för övrigt så är det endast 9 dagar kvar till bf. Ennu så finns det nog inga nya tecken på att vår kille sku vara påväg ut. Han trivs nog bra där i magen känns det som. 
Jag däremot börjar trivas mindre och mindre av att ha honom i magen. Känner att en såndär extra trötthet och irritation kryper fram mer och mer för varje dag som vi närmar oss bf. Hatar att vänta. Och med min tur så går vi väll över dessutom.



3 kommentarer:

  1. Hej. Ha do vari på ul vi malmska? Ja ha vari vi båda graviditeterna men aldrig fått nå 3d bild (visst e den övre bilden 3d?). Ha do måsta fråg efter elr ha di tagi automatiskt? Sko jo gärna ha såna jagå!

    SvaraRadera
  2. Joo, jag har var till malmska på ultra. Och har alltid fått automatiskt med mig bilderna. I vecka 12 fick jag 3D och i vecka 20 fick jag 4D. Kanske det beror på vilken läkare man har och hur han då bestämmer sig för att "ta bilden"...?

    SvaraRadera
  3. Ok. Tack.:) nå ja ha vari ti 3 olika men int ha nån ens erbjudi.:( men ska fösök fråg nästa gång. V 20 då me andra baby. :)

    SvaraRadera