lördag 24 september 2016

Chefen som bestämmer och ivern som växer

Hej hej!

Känner att dagarna går såå snabbt just nu. Hinner inte med nått jag och
vet knappt vad jag ens gjort de senaste dagarna. Helt sjuk känsla.

Nå hur som, Johnny for iväg till Umeå i torsdas så jag har haft fullt upp med lillchefen i huset.
Han är i en sån period just nu att han kräver all uppmärksamhet och får han inte det så bryter
helvetet lös. Vill gärna undvika det så just nu är jag en slav som ska få hans önskan uppfylld.


Ikväll blir det nattjobb och eftersom att Johnny kommer
hem först sent inatt så ska Melvin få spendera natten hos min mamma.
Det har han heller inte nått emot verkar det som då han går runt i huset och
söker "mommo" i alla hörn och vråar.

För övrigt sker nu inget spännande i mitt liv just nu. Aija skoja.
FYRA DAGAR KVAR tills jag sätter mig på planet till Alanya!
Börjat bli så feelis overload så kan knappt tänka på nått annat än just det.
Första gästerna har dessutom redan rest ner dit så det sänds bild efter bild
i vår watsapp grupp hela tiden. Kan säga att väntan blir inte direkt kortare av att
få se hur underbart det är där.


Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe och sen påbörja dagen.
Ha ett bra veckoslut alla!

1 kommentar: