måndag 4 juli 2016

En rejäl kjäftsmäll

Då Melvin tar sin middagsvila om dagarna så brukar jag oxå sova. Oftast.

Idag bestämd jag mig för att äta lunch ifred och kolla några avsnitt av 'Vänner' medans han sover. Men redan efter en timme tröttnade jag och tänkte att lika bra att jag går och lägger mig bredvid Melvin, som sov i vår säng. Kan säga att jag somnade på en gång.

En timme senare hör jag hur Melvin börjar sträcka på sig och jag känner jag verkligen inte var redo att vakna. Så jag blundade en liten stund till.

Bara några sekunder senare fick jag dock ångra mig. Melvin väckte mig med en ordentlig smäll i pannan. Och då jag spärrade upp ögonen mötte jag detta face:




Hahaha. Så sööööt! Kan ju inte ens bli arg för det att han slo mig. Förstår han behövde agera för att få upp mig ur sängen för det är verkligen inte det lättaste alla gånger hehe. Vet ju till nästa gång att det inte går att få några extra minuter av sömn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar